Týdenní originální, jednoduché, zdravé snídaně a svačinky pro celou rodinu do 10 minut - 5. týden

Aktualizace: před 2 dny

Hledáte nějakou inspiraci na chutné, zdravé svačinky, snídaně nejen pro sebe, ale i pro děti? Přináším pár zajímavých tipů, které zaberou pouze pár minut a potěší nejen dospělé, ale i všechny děti. Jako bonus se navíc vyhnete každodenní jednostrannosti, která po čase přináší zbytečné zdravotní komplikace a naučíte se pestrosti, rozmanitosti, která je pro udržení kvalitního zdraví nezbytností.


Již nemusíte přemýšlet nad tím, co vlastně uvařit, stačí se dát jednoduše rovnou do toho.

Pokud máte pocit, že jíte dokola pořád to stejné, nebaví vás neustále něco vážit a odměřovat, chcete vařit chutně, pestře a strávit u plotny minimum času, abyste se mohli věnovat svým zálibám, tomu, co máte rádi, připravila jsem pro celou rodinu ZA DOBROVOLNOU CENU nádherně barevný, pestrý jídelníček bez vážení.

E-shop - www.zdravevestrave.cz


Pokud vás zajímá o stravování více, vytvořila jsem pro vás rozšířený jídelníček bez vážení surovin s přípravou pokrmů od 1 minuty a s 10 videoprezentacemi s tématy z oblasti stravování k upevnění zdraví a zachování si optimální váhy s 50% SLEVOU buď v tištěné podobě, nebo přímo na váš e-mail.

E-shop - www.zdravevestrave.cz

Nebo můžete věnovat originální dárkové poukazy pro radost přímo na míru.

http://obchod.zdravevestrave.cz/kategorie-produktu/darkove-poukazy/


5. TÝDEN


Banánové palačinko-lívance s džemem

Doba přípravy:

cca 10 min


Ingredience pro 4 osoby: 8 vajec 9 banánů (střední kus) olivový olej (cca 1 polévková lžíce) skořice domácí džem


Postup přípravy: Do misky dejte banán nakrájený na větší kolečka a přidejte vajíčka. Vše rozmixujte ponorným mixérem. Rozehřejte pánev, potřete olejem (velmi málo), aby se lívance nepřilepovaly. Na pánev nalijte malou naběračku směsi a po upečení spodní části otočte. Takto postupujte, dokud se těsto nespotřebuje. Na lívance naneste trošku džemu, na závěr posypte skořicí. Ke svačince, k snídani klidně přidejte oblíbené ovoce, doplňte o oblíbenou zeleninu. Nezbytný je v průběhu dne dodržovat rovněž pitný režim. Doporučuji například malinový čaj ochucený kouskem limetky. Dobrou chuť.




19 zobrazení0 komentář
Mgr. Pavlína Podloučková
605 300 835
  • Facebook
  • Instagram sociální Icon