Týdenní inspirace na originální, jednoduché, zdravé snídaně a svačinky pro celou rodinu - 3. týden

Aktualizace: bře 30

Hledáte nějakou inspiraci na chutné, zdravé svačinky, snídaně nejen pro sebe, ale i pro děti? Přináším pár zajímavých tipů, které zaberou pouze pár minut a potěší nejen dospělé, ale i všechny děti. Jako bonus se navíc vyhnete každodenní jednostrannosti, která po čase přináší zbytečné zdravotní komplikace a naučíte se pestrosti, rozmanitosti, která je pro udržení kvalitního zdraví nezbytností.


Již nemusíte přemýšlet nad tím, co vlastně uvařit, stačí se dát jednoduše rovnou do toho.

Pokud máte pocit, že jíte dokola pořád to stejné, nebaví vás neustále něco vážit a odměřovat, chcete vařit chutně, pestře a strávit u plotny minimum času, abyste se mohli věnovat svým zálibám, tomu, co máte rádi, připravila jsem pro celou rodinu ZA DOBROVOLNOU CENU nádherně barevný, pestrý jídelníček bez vážení.

Klikněte zde


Pokud vás zajímá o stravování více, vytvořila jsem pro vás rozšířený jídelníček bez vážení surovin s přípravou pokrmů od 1 minuty a s 10 videoprezentacemi s tématy z oblasti stravování k upevnění zdraví a zachování si optimální váhy s 50% SLEVOU buď v tištěné podobě, nebo přímo na váš e-mail.

Klikněte zde

Nebo můžete věnovat originální dárkové poukazy pro radost přímo na míru.

Klikněte zde


3. TÝDEN

Pomazánka z tofu a sušených rajčat


Doba přípravy: cca 10 min


Ingredience: sójový sýr tofu jarní cibulka hořčice plnotučná sušená rajčata červená cibule sůl grahamový rohlík cherry rajčata paprika zelená

rýžový olej


Postup přípravy: Na pánvi pokapané olejem opražte cibuli a následně přidejte nakrájené tofu (přibližně 2 minuty). Směs nechte trochu vychladnout a dejte ji do mixéru spolu se sušenými rajčaty, přidejte hořčici a jemně osolte. Podávejte s pečivem a zeleninou. Můžete dozdobit jarní cibulkou. Ke svačince, k snídani klidně přidejte oblíbené ovoce, doplňte o další druhy zeleniny. Dodržujte pitný režim - vynikající je například Lemongrass - osvěžující nápoj citrónové vůně a chuti.


Poznámka: Množství jednotlivých ingrediencí neuvádím záměrně, vždy záleží na věku, pohlaví, zdravotním stavu, fyzické, psychické zátěži a na dalších faktorech.




19 zobrazení0 komentář