Kupujete dětem šunku? 5 věcí, na co si dát pozor.

Kdo by nemiloval šunky? Chystáte je sobě i dětem na snídani, svačinku či k večeři. Co by kvalitní šunka měla obsahovat, a na co byste si měli dát velký pozor, abyste neohrozili svoje zdraví?


  1. Obsah masa by měl být nejméně 90%.

  2. Obsah nasycených tuků by měl být pod 5g na 100g výrobku.

  3. Obsah soli do 2,5g na 100g výrobku.

  4. Minimální množství éček. Aditiva se přidávají například proto, aby byla zajištěna delší trvanlivost.

  5. Nezapomeňte se rovněž zaměřit i na množství vody ve výrobku.


Jaká šunka je tedy nejlepší?

Doporučuji si vybrat šunku nejvyšší jakosti, která obsahuje minimálně 89% masa a 16% bílkovin. Zde se nesmí používat další složky jako například škrob, rostlinné, živočišné bílkoviny či barviva, která zvyšují obsah bílkovin ve výrobku. Nejméně kvalitní je standardní šunka, obsahuje pouze kolem 55% masa.


Doporučení na závěr?

  • Nenechte se zmást cenou. Pokud přepočítáte šunky na obsah masa, ty nekvalitní bývají několikanásobně dražší v porovnání s kvalitními výrobky.

  • Jestli na výrobcích nenajdete hodnoty pro obsah například tuků, masa, či soli výrobek nedoporučuji vůbec kupovat. Máte právo na úplné a pravdivé informace o tom, co konzumujete.

  • Ještě upozorňuji na jednu věc – to, že šunka je označena jako dětská, vůbec neznamená, že je zdravější. Často se setkáte právě s opakem.

  • Proto vždy čtěte etikety, jen tak předejdete tomu, že za velké peníze nenakoupíte předem do budoucna nepříjemné zdravotní problémy.

Pokud vás zajímá, jak upevnit zdraví prostřednictvím stravy, získejte ještě dnes ZDARMA rozšířenou hodnotu tohoto článku a to přímo vytoužený výsledek v praxi, díky němuž se změny ve vašem životě začnou dít okamžitě od prvního dne.


Začněte dnes, abyste již zítra na sobě mohli vidět svoje první výsledky se zaslouženými úspěchy - klikněte zde


11 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše